Várható jövedelmek a DXN-ben

Created by on 21 dec 2015 | Tagged as:

kave-penz-euro

A DXN MLM üzletben valóban az üzleti modell működtetéséből (termékfogyasztás a törzsvásárlók részéről) és nem a belépési díjakból vagy pozícióvásárlásokból származik (mert ilyen nincs is) az üzletépítők  jövedelme.

Nézzük, mi történik, ha már az első hónapban nagyon aktív vagy és rögtön tíz közvetlen törzsvásárlód lesz, akik alatt szintén lesz összesen újabb húsz törzsvásárló. Ez már egy 30 fős hálózat. Mindenki vásárol 1 doboz kávét, ami kb. 100-110.000 Ft forgalmat jelent. Nyilvánvaló, hogy ekkora forgalomból nem lehetséges, hogy már az első hónapban több százezer forint bónuszt érj el.

Magas jövedelmet, csak magas értékesítési volumennel lehet elérni és mivel a DXN üzletben nem a direkt eladás a lényeg, ezért az első hónapokban a magas bónusz jövedelem nem kivitelezhető.

Egyik kedvenc idézetem a következő:
Nem gyorsan kell meggazdagodni, hanem nagyon!

Először a DXN bónusz rendszerének három lényeges előnyét emelném ki:
1.
Az elért forgalom után kapott pontértékek kumulálódnak, az elért karrier szintekből nem lehet visszaesni.
2.
Ha pl. a hónap utolsó napján kvalifikál valaki egy magasabb karrier szintre, az egész havi
forgalma visszamenőleg, már a magasabb karrier szintnek megfelelően kerül elszámolásra.
3.
Minden olyan hozzád legközelebb álló alsóvonalad személyes forgalma után megkapod a saját karrier szintednek megfelelő bónuszt, aki nem teljesítette a bónusz jogosultsághoz szükséges 100 PV vásárlási értéket. Az MLM rendszerek által leggyakrabban használt kulcsmondat a passzív jövedelem elérésének ígérete. Passzív jövedelem viszont csak olyan fogyasztói hálózatban érhető el, ahol a tagok (törzsvásárlók) üzleti érdeküktől függetlenül, saját személyes igényeik kielégítése okán vásárolják meg a termékeket. Ez a DXN kávé termékei fogyasztására maximálisan jellemző.

Az egyik legelismertebb MLM szakértő egy érdekes statisztikai adatot mondott: a termékforgalmazó MLM hálózatok forgalmának 50-70 %-a a hónap zárást megelőző utolsó hétre esik. A DXN üzletben viszont a forgalom hónapon belül egyenletesen eloszlik, a hónap végi forgalomerősödés 15 % alatti.

Tudod, mit jelent ez?

A törzsvásárlók a fogyasztásukat nem a havi záráshoz, hónap végi kvalifikációhoz igazítják, hanem a valós igényeikhez. Ez hatalmas stabilitást biztosít az üzletépítők számára.

A DXN termékei valós fogyasztói igényeket elégítenek ki, mérhető előnyöket biztosítva használatuk során.

Óriási a piaci lehetőség a DXN üzletépítői számára. Az emberek többsége nem kávéfogyasztó, hanem kávéfüggő.

Ha csak egy nagyon alacsony számot veszünk, pl. hogy a lakosság 40 %-a kávéfogyasztó, (ez egyébként 83%!) akkor néhány európai országban a célcsoport létszáma így alakul:

Magyarország: 4 millió
Szlovákia: 2 millió
Románia: 9 millió
Ausztria: 3 millió
Németország: 33 millió
Lengyelország: 12 millió

A matematikai képlet egyszerű, annál nagyobb jövedelemre tehetsz szert, minél több fogyasztó (törzsvásárló) van a hálózatodban. Ami a legmegnyugtatóbb, hogy aki egyszer rászokik a DXN ganodermás kávéira, a tapasztalatok szerint nem tudja többet a hagyományos kávét jóízűen meginni, stabil DXN fogyasztó lesz.

Hogyan lehet egy nagy fogyasztói hálózatot felépíteni? A feladat egyszerű, minél több embernek megmutatni a lehetőséget, elmondani a saját pozitív terméktapasztalatot.

Összefoglalva, a várható jövedelmed alakulása a következőktől függ:

– Hány stabil termékfogyasztó van a hálózatodban,
– Hány aktív üzletépítő van az alsóvonaladban.

Még szemléletesebben ezt úgy tudnám kifejteni, hogy annál sikeresebb üzleted lesz, minél többen akarnak a hálózatodban csak a DXN üzletből megélni.

Jó egészséget és sok sikert kívánok!

Stabil jutalék 1 év alatt a DXN-ben>>>

Ugye, Te is meg tudod csinálni? Ez számomra nem kérdés!

csatlakozzmost

 

A jócselekedet mindenkit boldoggá tesz. Megosztásodat köszönjük!

Comments are closed.